Гарантійний період - це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту.
Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія? з передачі товару споживачеві, якщо у договорі немає уточнення; якщо немає можливості встановити день покупки, гарантія йде з моменту виготовлення; на сезонні товари гарантія йде з початку сезону; При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування по гарантії включає: усунення недоліків товару в сертифікованих сервісних центрах; обмін на аналогічний товар без доплати; обмін на подібний товар із доплатою; повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.